LILYBEER

非专业风景摄影人,喜欢乱逛,拍点澳大利亚的日常,个人精神产物,图源商用需联系,存图随意,日常较忙更新频率不定
weibo:Lilybeer_w
ins:lilybeer_xi

TO:  My Mother

I entered the room
Sat by your bed all through the night
I watched your daily fight
I hardly knew

And still I hear
Your all words to me

Heaven is a place nearby
And I wont be so far away
And if you try and look for me
Maybe you will find me someday


I will always be by your side


在我的心灵之中, 
有个地方深不可测

母亲,为我照亮我的前程,照亮着希望
在每个黑黑的夜里

在每个寒冷的夜晚, 
是您给我无尽的温暖 

采一束最鲜艳的玫瑰花, 
寄托着所有对母亲爱的话


母亲说我傻, 
玫瑰花是象征爱情的花, 
不, 
也是儿女要送给母亲的花

今夜星光无比 
波光荡漾 
夜曲悠扬 
母亲的手指缠满青春的圣洁 
五叶树上开出更加灿烂的花朵




 

评论
热度(7)
©LILYBEER | Powered by LOFTER